ponedjeljak, 15. ožujka 2010.

Vise puteva koji vas vode do jake stranice

Dozvolite da Vam objasnimo sto je sve potrebno kako bi se doslo do ucinkovite web stranice.

Analiziranje trzista i keyword analiza

To znaci da ukoliko se bavite nakitom sve unutar stranice mora biti iskljucivo o nakitu. Isto vrijedi i za izbor kljucne rijeci, na primjer "izradjivanje nakita" ukoliko se bas taj dio stranice bavi raznim nacinima izradjivanja nakita.

Sada valja izraditi naslove i META oznake!

Svaki Page internet stranice trebao bi imati svoj naslov, tj. H1. Osim H1 i H2, valjalo bi prema izabranim rijecima i frazama naciniti i META podatke za svaki Page stranice (keywords, description, title i ostalo).

Znate li napraviti dobar graficki prikaz i kvalitetne animacije?

Idemo s pozadinom i tekstom. Najbolje je ici laksim putem i postaviti crni tekst na jednostavnu bijelu pozadinu. Nemojte niposto da pozadina u sarenim bojama postane sama sebi svrhom! Znate li da takva pozadina odvraca pozornost korisniku? Da li se sjecate sto je naglaseno na pocetku clanka? Stranica se radi zbog svih surfera koji na nju dolaze i zele nesto kupiti ili naruciti, a ne zbog toga da bi vama bila fora! To u osnovi stoji i za svakojake animacije, a njih nije dobro bacati na stranicu i treba ih prikazivati samo kada je to zaista vazno.

Najbolje je da svi elementi drze isti raspored bez obzira na kojem se dijelu stranice nalazi gost, jer bi se nas potencijalni klijent mogao potpuno zbuniti i napustiti stranicu (ionako web nudi mnostvo konkurenata), i to je ono osnovno sto uvijek vrijedi. Uz pozicije linkova i razmjestaj elemenata, bitno je i da bilo koji surfer koji slucajno ili namjerno naleti na vasu stranicu ima mogucnost putem navigacije pristupiti svakom Page-u stranice uz 4 klika misem, pa mozda i tri ukoliko se to moze ostvariti. Tekst samog sadrzaja mora biti pregledan, lijepo srocen i bez ikakvih gresaka, a i budite oprezni da vam koji link ne "odluta u prazno".

Koji su osnovni dijelovi stranice i kako ih srediti?

Recimo tako da unutar stranice koja govori o kompaniji treba sto detaljnije opisati kompaniju, proizvode, radnike i cilj poslovanja, a i Sitemap je jedna stvar koju se mora napraviti ukoliko se kasnije zeli krenuti u optimizaciju stranice za trazlice i internet marketing kampanju. Ukoliko se zeli otici korak dalje, mozda bi bilo korisno dodati i nekoliko interaktivnih dijelova, kao sto su forum, blog, chat i slicno.

Narode, to je to! Sada imate internet stranicu i krenite na zaradjivanje.

Nema komentara:

Objavi komentar